Sunday, 12 June 2011

AYAH !!


HAPPY FATHERS DAY AYAH ! U'RE ONLY DADS IN WORLD . LOVEYOU SOO MUCHH !! 

SAYANG

Lama kan tkupdate blog ! hehee sangat rindu . busy lah kan , memang lah macam tu ... pssssttt !! busy melayan kerenah DIA ! hahahaa .. hmm , biasa lah tu kan kadang kadang masing-masing tergigit lidah , nak buat mcm mana .... sabar jela .. kadang kadang ada jugak terasa hati dengan dia . tapi buat keras je mcm takde pape . buat apa apa semua untuk dia , sebab terlalu sayangkan dia . haiiihh ,,, panjangkan lah jodoh kami nihh .... gaduh kecik kecik tu biasa lahh ... kenalah salah sorang betolak ansur ... walau apa pun jadi , saya takkan lepaskan dia kat tangan orang lain . tak akan ! tapi kalau jodoh tu tak menyebelahi kita , terpaksalah mengalah sebab nak tengok dia bahagia dengan orang yang dia sayang .. selalu doa supaya dipanjangkan jodoh nie ... taknak sekerat jalan ..... amin ........