Sunday, 17 July 2011

ketabahan , kesabaran , kesedihan & ......

Pertama sekali aku nak cakap yang aku dah lama tk jenguk blogger nih , hahah .. rindu woo .... kedua aku nak cakap yang aku akan sabar selagi yang boleh ! n aku sedar yang aku tk hebat mana pun .... tetapi aku percaya , tuhan tu sentiasa berada dengan aku kat mana mana aku ada , sentiasa kuatkan semangat aku untuk teruskan life yang tk berape BAGUS nihh . huhh ! Aku boleh buktikan kat semua orang yang aku tak lemah walaupun dikutuk , dicaci .. HAHA ... walaupun kesedihan dalam diri aku nih cukup kuat membuatkan aku sentiasa lemah , lemah dan lemah .. aku tknak lemah kat mata orang lain ... aku sentiasa berdoa supaya allah kuatkan aku . biar kat mata orang lain yang aku ni tkde harapan untuk pegi jauh , tapi satu hari nanti aku akan buktikan kat orang yang selalu pandang rendah kat aku tu ... thanks ye AWAK ....... aku tahu yang aku ni banyak kekurangan , tapi setiap kekurangan yang ade kat aku ni , aku akan buktikan kat ko yang aku bukan yang ko sangakakan selama ni ... mungkin hari ni , esok , lusa atau lain hari bukan hari aku . tapi satu hari akan datang hari aku pulak .. tunggu dan lihat jelah . :)) bukan mintak untuk membanggakan diri , tapi aku nak bagi kesedaran kat orang yang selalu hina aku . hari tu nanti , biar dia tahu langit tu tinggi bukan rendah lagi kat mata dia . benda nih , bukan aku untuk dia sorang , tapi untuk semua orang ! hehehee .... 

 =)