Monday, 13 February 2012

SEDIHHH !
Aku tak tahu nak mulakan macam mana ..... Aku tkthu nak luah kat sapa dah .. Mungkin ni tempat yang boleh isi kekosongan air mata yang menitis di pipi ..... Aku tak tahu nak buat apa lg . Buntu ... Apa yang aku buat tak ke .. Ya ALLAH tolongla hambamu ni ..... Bg aku , aku dah buat cukup pefek . Apa lg yang dia nak dari aku ....... Mungkin aku harus pergi buat selama lamanya .... Untuk diri dia jugalah .... Aku dah cukup bersabar .... Aku tkthu macam mana lg yang aku perlu buat untuk dia ... Aku sentiasa niat dalam hati supaya ALLAH tarik nyawa aku pelahan2 ... Aku dah tak sgup jd macam ni ..... Aku bkn manusia pefek untuk puaskan hati semua pihak .... Aku tkthu nak madu kat sapa2 dah ..... Macam mana pun aku tak pernah nak salahkan kau ... Dri aku yang blm layak utk dri kau .... Aku harus pergi ...... Jauh . Jauhhhh ..... Utk lupakan kisah silam yang dulu ... Jglah dri kau supaya menjadi yang lebih bgs .. Aku Mintak maaf sekali lagi ... Aku halalkan segalanya ..... Salam .