Thursday, 28 April 2011

NEW life

mulai dari hari ini , aku dengan daim akan mulakan kehidupan kami yang baru .. walau macam mana perit pun , aku terpaksa harungi .. aku percaya ALLAH maha berkuasa dan sentiasa menolong hamba hambanya , amin ya'rabbal .... walaupun dalam hati terasa sangat sakit . tapi aku haruslah senyum , senyum dan terus tersenyum sampai akhir hayat aku ... berat macam mana pun , tu lah cabaran hidup . apa-apa yang jadi lepasni .. aku hanya mampu pikul dan teruskan kehidupan . KEHIDUPAN HARUS DITERUSKAN !! amin .....

Monday, 18 April 2011

TOURIST GUIDE

TAIPING bandar warisan =) kampung sayang aku . yang dia duk bangga bangga ada macam macam . padahal tadak apa pun . HAHAA . boleh lah dari takde kan . hahahha . sayang ... sayang ... hmm , utara pun rumah tok n tokwan aku . nak kutuk lebih2 pun takboleh . ;p

MELAKA bandaraya bersejarah =) haaa ! yang nih kampung aku , tempat tumpah darah airku . cehhh ! ahhaha .. macam macam ada ... taiping apa ada , hutan adalah . hahah ... aku suggestkan korg dtg ah sini . kalau korang datang , kompem taknak balik . opppsss !! =p

STORY of love

Bila tengok haiwan haiwan nie kan , teringat kat sayang saya ! HAHAA .. sebab cara untuk dia pujuk saya dengan menceritakan pasal haiwan ! hahahaaa .. SWEET !! Lovehimdemmuchh ! ape ape cara pun dia sanggup untuk saya . haiissshhh ! terharu ....... bila dah cerita pasal haiwan yang mengenai dengan kitorang , at last dia akan mintak maaf . EVEN ,! salah saya . sayang dia ouhh . walaupun di tu tak sehebat mana pun ..  HAHAA .. apa apa pun takkan sape dapat pisahkan kami ! =)

Sunday, 17 April 2011

LOVE feat DREAMS

L.O.V.E
gado macam mana pun ....

saya tetap SAYANG & CINTAKAN awak .
(ILOVEYOUDAIMTAJUDIN)


SUNSET 
satu hari nanti , kite sampai jugak kan sayangg . =)


EFFEIL TOWER 
dreaming ~ ;)

Saturday, 16 April 2011

FAMILY FIRST !!

mama and ayah . love them !
 we're sibling . AIR DI CINCANG TAKKAN PUTUS . =)




Friday, 8 April 2011

Pengalaman mematangkan kita .

Hidup nie kan .. mcm recycle kan ... buat baik , balas baik ... buat jahat , balas jahat .. hmm .. tu laa lumrah hidup . redoo jer kalau benda tu nk terjadi .. mungkin ade hikmah disebaliknyerr .. dan kite bukan sentiasa di ats . jadilaa orang yang berguna kat mata dunia . sbb kite bkn akan kekal smpai bile-bile .. sayangi laa ape yang ade , dan jgn abaikan apabila dea ade .. bila dah tak ada , jgn cuba rasa myesal dn tercari-cari . Dan aku dah rase lumrah hidup tue mcm mane . betapa peritnya bile rase .. mcm mane pun peritnya , kita sebagai manusia harus tempuhinya perlahan-lahan . kejar sampai dapat apa yg kite nak . kerana akan berguna utk diri kite pd mse akan dtg .. and , bangun sendiri apabila jatuh !! Hmm .. aku ni tak de laa baik sgt .. tp setakat nk buat jahat dgn org tu tak laa .. sbb tu bkn diri aku yg sebenar .. aku sentiasa belajar dari kesilapan yang aku dh buat .

Pengalaman Mematangkan KITA .

Hidup nie kan .. mcm recycle kan ... buat baik , balas baik ... buat jahat , balas jahat .. hmm .. tu laa lumrah hidup . redoo jer kalau benda tu nk terjadi .. mungkin ade hikmah disebaliknyerr .. dan kite bukan sentiasa di ats . jadilaa orang yang berguna kat mata dunia . sbb kite bkn akan kekal smpai bile-bile .. sayangi laa ape yang ade , dan jgn abaikan apabila dea ade .. bila dah tak ada , jgn cuba rasa myesal dn tercari-cari . Dan aku dah rase lumrah hidup tue mcm mane . betapa peritnya bile rase .. mcm mane pun peritnya , kita sebagai manusia harus tempuhinya perlahan-lahan . kejar sampai dapat apa yg kite nak . kerana akan berguna utk diri kite pd mse akan dtg .. and , bangun sendiri apabila jatuh !! Hmm .. aku ni tak de laa baik sgt .. tp setakat nk buat jahat dgn org tu tak laa .. sbb tu bkn diri aku yg sebenar .. aku sentiasa belajar dari kesilapan yang aku dh buat .