Friday 8 April 2011

Pengalaman Mematangkan KITA .

Hidup nie kan .. mcm recycle kan ... buat baik , balas baik ... buat jahat , balas jahat .. hmm .. tu laa lumrah hidup . redoo jer kalau benda tu nk terjadi .. mungkin ade hikmah disebaliknyerr .. dan kite bukan sentiasa di ats . jadilaa orang yang berguna kat mata dunia . sbb kite bkn akan kekal smpai bile-bile .. sayangi laa ape yang ade , dan jgn abaikan apabila dea ade .. bila dah tak ada , jgn cuba rasa myesal dn tercari-cari . Dan aku dah rase lumrah hidup tue mcm mane . betapa peritnya bile rase .. mcm mane pun peritnya , kita sebagai manusia harus tempuhinya perlahan-lahan . kejar sampai dapat apa yg kite nak . kerana akan berguna utk diri kite pd mse akan dtg .. and , bangun sendiri apabila jatuh !! Hmm .. aku ni tak de laa baik sgt .. tp setakat nk buat jahat dgn org tu tak laa .. sbb tu bkn diri aku yg sebenar .. aku sentiasa belajar dari kesilapan yang aku dh buat .








No comments:

Post a Comment